Теорія:

Навколишній світ — світ інформації. Інформацію нам несуть інші люди, всілякі предмети і явища.
 
Коли ви слухаєте пояснення вчителя, читаєте книгу, вивчаєте схему метро, переглядаєте кінофільм, відвідуєте музей і виставки, ви отримуєте інформацію.
 
Важливу інформацію людина намагається запам'ятати, а якщо не сподівається на свою пам'ять, то і записати, наприклад, у записну книжку.
 
Люди обмірковують отриману інформацію, роблять певні висновки. Іншими словами, обробляють інформацію. Пошук потрібного слова в словнику, переклад тексту з іноземної мови, заповнення календаря погоди, розфарбовування контурних карт, вставляння пропущених літер у вправі  — це все приклади обробки інформації.
 
Потреба людини висловити, передати наявну у неї інформацію привела до появи мови, писемності, образотворчого та музичного мистецтва.

Зверни увагу!
Людина постійно здійснює дії, пов'язані з отриманням і передачею, зберіганням та обробкою інформації.
Читання газети, заучування правил чи віршів, розв'язання математичних задач, фотографування — це дії людини з інформацією.
 
А ось приготування обіду — це дії з продуктами харчування. Але щоб приготувати якусь страву, необхідно мати інформацію про те, як це робиться. Тільки тоді виходить смачно і корисно.
 
Правильні дії людина може здійснювати, маючи інформацію про те, як це робиться. У дитинстві люди вчаться ходити і говорити, малювати, писати й читати, готувати їжу, прибирати постіль і мити посуд, робити ранкову гімнастику і чистити зуби, виконувати багато інших дій. Як все це робиться, дитині пояснюють і показують батьки, вихователі та вчителі. Багато чому можна навчитися, просто спостерігаючи, як це роблять інші. Спостереження — це теж дія з інформацією.
 
Джерела: