Теорія:

Введення графічної інформації може здійснюватися за допомогою різних пристроїв: клавіатури, миші, сканера, цифрового фотоапарата, інтерактивної дошки або графічного планшета.
Кожне з них має ті чи інші достоїнства, але основною характеристикою є зручність використання.
 
Клавіатура погано підходить для побудови зображень, так як вона спочатку призначена для набору символьної, а не графічної інформації.
Однак застосування клавіатури для введення графічної інформації має певні переваги.
За допомогою клавіш можна переміщувати курсор щоразу на одну позицію. Це дозволяє особливо ретельно опрацьовувати всі деталі малюнка.
Але введення графічної інформації з клавіатури проводиться вкрай повільно.
 
кл.png кл2.png
 
Рухи, що виконуються за допомогою миші, чимось нагадують переміщення олівця по аркушу паперу. Але щоб малювати за допомогою миші, потрібний певний навик і терпіння.
 
м1.png м2.png
 
За допомогою сканера можна ввести в комп'ютер будь-яке наявне у тебе плоске друковане зображення і піддати його подальшій обробці на твій розсуд.
 
ск1.png ск2.png
 
Маючи графічний планшет, можна малювати спеціальним пером, а отримане зображення буде відображатися на екрані комп'ютера.
 
гр1.png гр2.png
 
Цифровий фотоапарат
 
ф1.png ф2.png