Теорія:

За таблицею множення можна знайти значення частки.
 
\(·\)
2
  
3
  
4
 
5
  
6
  
7
  
8
  
9
  
 2
\( \)
\( \)
\( \)
  
\( \)
\(14\)
\( \)
 
3
\( \)
\( \)
\( \)
  
\( \)
\(21 \)
\( \) 
4
\( \)
\( \)
\( \)
 
 
 \(28\)
  
5
  
  
\( \)
  
 \(35\)
  
6
\( \)
\( \)
   
 \(42\)
  
7
\(14\)
\(21 \)
 \(28\)
 \(35\) \(42\)
 \(49\)
 \(56\) \(63\)
8
 \( \)
 
   
 \(56\)
 
\( \)
9
  
 
   
 \(63\)
  
 
Наприклад, знайдемо частку \(56:7\). Частка пов'язана з прикладом на множення \( 7· ? = 56\).
 
У рядку з першим числом \(7\) знайдемо число \(56\), яке знаходиться в стовпці з першим числом \(8\).
 
Значить, \(7· 8 = 56\). Відповідно, \(56 : 7 = 8\).
 
Частка \(56:8\) пов'язана з прикладом на множення \(8·7=56\), тому \(56:8=7\).
Джерела:
Математика: Учеб. для 3 класса четырехлет нач. шк. (Первое полугодие)/ Б. П. Гейдман, Т.В. Ивакина, И. Э. Мишарина. — М.: Просвещение.