Теорія:

За таблицею множення можна знайти значення частки.
 
\(·\)
2
  
3
  
4
 
5
  
6
  
7
  
8
  
9
  
 2
\( \)
\( \)
\( \)
  
\( \)
\( \)
\(16\)
 
3
\( \)
\( \)
\( \)
  
\( \)
\( \)
\(24\)
 
4
\( \)
\( \)
\( \)
 
  
 \(32\)
 
5
  
 
\( \)
   
 \(40\)
 
6
\( \)
\( \)
    
 \(48\)
 
7
\( \)
 
    
 \(56\)
 
8
\(16\)\( \)
\(24\) 
 \(32\) \(40\) \(48\) \(56\)
 \(64\)
\(72\)
9
  
 
    
 \(72\)
 
 
Наприклад, знайдемо частку \(72:8\). Частка пов'язана з прикладом на множення \(8\)\( · ? = 72\).
 
У рядку з першим числом \(8\) знайдемо число \(72\), яке знаходиться в стовпці з першим числом \(9\).
 
Значить, \(8 · 9 = 72.\) Відповідно, \(72:8 = 9\)
 
Частка \(72:9\) пов'язана з прикладом на множення \(9·8=72\), тому  \(72\)\(:9=8\).
 
Джерела:
Математика: Учеб. для 3 класса четырехлет нач. шк. (Первое полугодие)/ Б. П. Гейдман, Т.В. Ивакина, И. Э. Мишарина. — М.: Просвещение.