Теорія:

 
\(·\)
2
  
3
  
4
 
5
  
6
  
7
  
8
  
9
  
 2
\( \)
\( \)
\( \)
  
\( \)
\( \)
\( \)
 \(18\)
3
\( \)
\( \)
\( \)
  
\( \)
\( \)
\( \)
 \(27\)
4
\( \)
\( \)
\( \)
 
  
 
 \(36\)
5
  
 
\( \)
   
 
 \(45\)
6
\( \)
\( \)
    
 
 \(54\)
7
\( \)
 
    
 
 \(63\)
8
\( \) 
 
    
 
\(72\)
9
 \(18\) 
\(27\)
 \(36\) \(45\) \(54\) \(63\)
\(72\)
 \(81\)
 
Множники можна міняти місцями.
 
29=92=1839=93=2749=94=3659=95=4569=96=5479=97=6389=98=7299=81
 
За таблицею множення можна знайти значення частки.
 
Наприклад, знайдемо частку \(72:9\). Частка пов'язана з прикладом на множення \(9\)\( · ? = 72\).
 
У рядку з першим числом \(9\) знайдемо число \(72\), яке знаходиться у стовпчику з першим числом \(8\).
 
Значить, \(9· 8 = 72\). Відповідно, \(72:9=8\).
Джерела:
Математика: Учеб. для 3 класса четырехлет нач. шк. (Первое полугодие)/ Б. П. Гейдман, Т.В. Ивакина, И. Э. Мишарина. — М.: Просвещение.